شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز، جدیدترین نسخه از محصولات امنیتی بومی خود را به نمایشگاه چهارم صنعت بومی سایبری آورد.

به گزارش خبرنامه پیام‌پرداز، مهندس اصغر نعمتی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز، درباره حضور این شرکت فعال در حوزه تولید محصولات امنیتی بومی در چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری گفت: ما نسخه جدید محصول «سامان» را به این نمایشگاه آوردیم.

وی گفت: سامان برای احراز هویت دوعاملی و واحد به کار می‌رود و مخفف «سامانه احراز هویت متمرکز امن نوین» است. سامانه احراز اصالت چندعامله سامان در راستای کاهش دغدغه‌های مدیران شبکه و امنیت سازمان‌ها در حوزه فرایندهای احراز اصالت در سامانه‌ها، تجهیزات متنوع سازمان و تامین سطح قابل قبولی از امنیت در حوزه مقابله با جعل هویت کاربران است.

نعمتی درباره این محصول گفت: در این سامانه، تمرکز بر روی استفاده از تلفن‌های هوشمند و قابلیت‌های بیومتریک آن نظیر حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره و صدا به عنوان عامل‌های چندگانه احراز اصالت است. در حالت کلی، کاربران در هنگام اعتبارسنجی برای ورود به فضای شخصی نرم‌افزارهای کاربردی، سیستم‌های عامل و یا تجهیزات با دریافت یک اعلان از طریق Push-Notification که جنبه آگاه‌سازی دارد از انجام یک تلاش برای احراز اصالت مطلع می‌شوند و می‌توانند تنها با فشردن یک دکمه بر روی صفحه لمسی موبایل خود فرایند صحه‌گذاری را انجام دهند و یا در صورت وقوع یک تلاش برای جعل هویت، فرایند احراز اصالت را لغو کنند. سامان برای ارائه مکانیزم احراز اصالت چندعاملی کاربران، روش‌های Push Notification، TOTP،SMS، Voice و Email را پشتیبانی می‌کند.

منبع: افتانا