حملات وب، دومین الگوی پرتکرار حملات

حملات به سامانه‌های تحت وب در ۵ سال گذشته (2۰۱۷ تا 2۰۲۱) عمدتا ۲۰ تا ۳۰ درصد حملات موفق را تشکیل می‌داده است و این موضوع حملات به صفحات وب را به دومین الگوی پرتکرار از حملات به سازمان‌ها تبدیل کرده است.

 احراز هویت چندعاملی

در سال۲۰۲۱، حدود ۵۰۰۰ رخداد امنیتـی مربوط به حملات به سامانه‌های تحت وب ثبت‌شده است که نزدیک به ۱۲۰۰ مورد موفق بوده است و منجر به ازدست رفتن داده شده است.

احراز هویت چندعاملی

حملات وب در آسیا و اقیانوسیه پرتکرارتر بوده است.

مهم‌ترین اهداف حملات
روش‌های حمله

اگرچه از سال 2۰17 و با تمرکز سازمان‌ها بر رفع آسیب‌پذیری‌های تحت وب، استفاده از پسوردهای ضعیف و لورفته افزایش چشم‌گیری داشته است، اما این دو روش مکمل یکدیگر هستند و با افزایش امنیت پسوردهای کاربران، تمرکز حمله‌کنندگان بر روی آسیب‌پذیری‌های سازمان‌ها بیشتر خواهد شد.

نکته: در برخی از حملات هر دو روش حمله استفاده شده‌اند و در برخی، دیگر از روش‌های دیگری نظیر brute-force، استفاده از در پشتی و … بوده است که در سامانه‌های تحت وب این روش‌ها کمتر استفاده شده‌اند.

احراز هویت چندعاملی

قربانی‌های حملات

سامانه احراز اصالت سامان

خانواده محصولات سامان شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز متشکـل از مجموعـه کاملـی از روش‌هـا و فرآینـدهای استاندارد،‌ قابـل اعتماد، امن و کاربرپسنــد برای احراز اصــالت هستند که با هدف تحقـق مفهــوم احراز اصالت قوی برای ورود و استفاده کاربران از سامانه‌ها، تجهیزات شبکه، سیستم‌های عامل و برنامه‌های کاربردی توسعه یافته‌اند. راهکارهای ارائه شده توسط خانواده محصولات تلاش می‌کند بر اساس مفاهیم دفاع در عمق و اعتماد صفر امنیت را برای سازمان‌ها به ارمغان آورد. احراز هویت چندعاملی

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

شماره تماس:

۲۲۸۸۶۶۳۰ – ۰۲۱