Slide
(CP)
(ZTP)

Provisioning Touch Zero

Management Central

دروازه امنیت شبکه

سـامانه ناریـن SG یک دروازه امنيتـی شبکـه (VPN Gateway) اسـت، کـه ضمـن ارایـه سرويـس‌های امنيتـی و شبکه‌ای ازجمله شبکه اختصاصـی مجازی و ديـواره آتش، با برقراری تونل‌های امنيتـی، ارتباطات سازمان با دفاتر پراکنده خود و ديگر سـازمان‌ها را که امروزه اکثراً مبتنـی بر شبکه‌های عمـومـی نظيـر اينترنـت يا PDN هستند را امن می‌کند.

مزایای دروازه امنیت شبکه

در اين سامانه علاوه بر الگوريتم‌های رمز استاندارد، از الگوريتم‌های بومی و مورد نظر مشتری نيز حمايت می‌شود. مديريت کليد اين سامانه خودکار بوده و مبتنی بر پروتکل IKE v2 می‌باشد. حافظه جانبی اين سامانه با استفاده از توکن امنيتی بومی رمز شده است. امکان بروزرسانی اين سامانه بصورت خودکار و امن از طريق اينترنت فراهم شده است. اين سامانه در مدل‌های مختلف با ويژگی‌های متنوع سخت‌افزاری ارايه شده و نرخ‌های گذردهی مختلف را پشتيبانی می‌کند.

ویژگی‌های دروازه امنیت شبکه

کاربردهای دروازه امنیت شبکه

سامانه نارين در لبه شبکه سازمانی در محل ارتباط با شبکه‌های بيرونی نظير اينترنت مستقر شده و در دو کاربرد زير مورد استفاده قرار می‌گيرد:

سامانه نارين ارتباطات بين شبکه‌ای سازمان‌ها را بر اساس تونل‌های امنيتی مبتنی بر پروتکل IPSec امن می‌نمايد. در این کاربرد کليه ترافيک ارتباطی بين دفتر مرکزی و شعب مختلف بصورت کاملا شفاف با استفاده از تونل‌های مجازی امن می‌شود.