به گزارش خبرنامه پیام‌پرداز، اپلیکیشن اندرویدی که سامسونگ به تازگی رونمایی کرده، دو هدف مهم را دنبال می کند؛ کاهش مصرف دیتا در عین حال که این کار با امنیت بیشتر انجام می‌شود. این اپلیکیشن جدید Samsung Max نام دارد و همین حالا می‌توان آن را از طریق پلی استور گوگل دریافت کرد.

یکی از قابلیت‌های اصلی سامسونگ مکس، کاهش مصرف دیتا است، بدون اینکه کیفیت تجربه کاربری تغییری کند. این اپلیکیشن با فشرده سازی صفحات وب، تصاویر و دیگر اطلاعاتی که از طریق مروگر یا اپلیکیشن های مشابه به آنها دسترسی دارید، باعث می شود تا دیتای کمتری صرف شده اما به همان محتویات پیشین روی صفحه نمایش تلفن همراه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، امکان شناسایی اپلیکیشن های پر مصرف نیز با سامسونگ مکس وجود دارد.

اضافه بر این ها، سامسونگ مکس در شبکه های نا امن وای فای، می‌تواند اطلاعات انتقالی را رمزگذاری کند. بلاک کردن پایشگرها و مخفی نگه داشتن DNS هم قابلیت های دیگری هستند که سبب می شوند دسترسی به وب، تجربه ای ایمن تر باشد؛ چه از طریق اینترنت موبایل و چه از طریق شبکه های وایرلس خانگی.

سامسونگ مکس، اپلیکیشن کاملاً رایگانی است که از حالا در دسترس قرار دارد و قرار است به زودی جایگزین سرویس Opera Max شود.

طبق گفته‌های سامسونگ، این اپلیکیشن از حال به شکل پیش فرض روی تلفن های همراه سری گلکسی J و گلکسی A نصب خواهد شد و می توان انتظار داشت این موضوع در مورد سری گوشی های گلکسی اس نیز صدق کند.

منبع: Phone Arena